TSO

Vrijwel alle kinderen blijven tussen de middag over. Mocht(en) uw kind(eren) helemaal geen gebruik maken van de TSO, dan kunt u dat mailen naar info@dreefschool.nl

Wanneer uw kind niet overblijft, dan gaat hij/zij om 12.00 uur naar huis en meldt zich weer iets voor 13.00 uur bij de ingang van de school.

Omdat de leerkrachten recht hebben op een half uur pauze, wordt hun taak overgenomen door De Geelwitjes, een bedrijf voor de TSO en de naschoolse opvang.

In dienst van dit bedrijf werken vrijwillige ouders en professionals samen. De medewerkers worden betaald voor hun werkzaamheden. Mocht u tijd en zin hebben om als vrijwilliger aan de slag te gaan, dan bent u van harte welkom. U ontvangt dan een vrijwilligers bijdrage en korting op de TSO van uw kind.

Kinderen uit groep 1 t/m 4 blijven 3 keer per week over: 114 dagen x € 1,30 = € 148,20

Kinderen uit groep 5 t/m 8 blijven 4 keer per week over: 147 dagen x € 1,30 = € 191,10

De dagen dat de kinderen niet op school komen (studiedagen) zijn hierin verrekend.

De TSO en de ouderbijdragen worden geïnd via Schoolkassa, u betaalt via iDeal. U kunt dit bedrag in drie termijnen betalen.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de administratie van de school.