BSO

De GeelWitjes

Geel-witjes

BSO De Geelwitjes is een onderdeel van Kinderopvang Eleanora. Een kinderopvangorganisatie die tussenschoolse en buitenschoolse opvang aanbiedt.

Sinds 2009 zijn wij actief als buitenschoolse opvang en sinds twee jaar hebben we onze BSO De Geelwitjes genoemd. We zijn niet zomaar een buitenschoolse opvang gestart maar hadden een duidelijk doel voor ogen. En dat is méér doen met de kinderen aan activiteiten op allerlei terreinen. Natuurlijk leent onze opvang locatie zich uitstekend als sport-BSO. Maar we hebben bewust hier niet alleen voor gekozen. We wilden juist veelzijdig zijn en de keuze in activiteiten niet beperken voor de kinderen.

En daarom zijn we wat we zijn geworden……een BSO die méér is!

Meer informatie kunt u vinden op onze website: Geelwitjes | De BSO die méér is!

CompaNanny Dreef

CompaNanny

CompaNanny Op Dreef is gevestigd in het karakteristieke schoolgebouw van de Dreefschool. Midden in het bruisende centrum van Haarlem is onze Buitenschoolse opvang een plek om na school helemaal tot rust te komen. Dagelijks organiseren de Nannies activiteiten die uitdagen tot onderzoek en creativiteit stimuleren. Als we naar buiten aan begeven we ons binnen mum van tijd in het nabij gelegen Frederikspark of brengen we een bezoek aan de kinderboerderij.

Klik op de link voor meer informatie: https://compananny.com/nl/vestiging/compananny-dreef